Todelooo!!

Nu sitter jag på jobbet, har en lucka tills att karro ska komma tillbaka till jobbet efter att varit hemma och lämnat bilen samt hämta kvällen kläder. Vi ska förtjocka hennes hår litegrann.
Hade precis en hårförl. med en ny metod som kallas ringmetoden, eller ny o ny, den e ny för mig. Hon fick iaf vara testperson och det gick riktigt bra. Snyggt!!
I kväll smäller det iaf, utgången!! yiihaaa =) Ska bli så himla kul att träffa alla!!

Min älskade Jimmy
"- Jimmy, är ett engelskt smeknamn för James, som härstammar från det hebreiska Jakob, möjligen med betydelsen "må han skydda". Namnet har förekommit i Sverige sedan tidigt 1800-tal."
Jimmy är det finaste jag har i mitt liv. Han är otroligt snygg, snäll, omtänksam och skämmer bort mig med det mesta. Jag är verkligen lyckligt lottad över att få vara med han.
"This is just a simple song
That I've made for you on my own
There's no hidden meaning you know when I
When I say I love you honey!
Please believe I really do cause
Words don't come easy to me
How can I find a way to make you see I love You?
Words don't come easy
It isn't easy words don't come easy
Words don't come easy to me
How can I find a way to make you see I love You?
Words don't come easy
Words don't come easy to me
This is the only way for me to say I love You
words don't come easy
words don't come easy."
Det finns så mycket som jag skulle kunna säga till Jimmy, men jag har så svårt att utrycka mig.
Han är iaf bäst!!
Puss på dig älskling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0