Nu kommer inlägget..

Dagarna har bara sprungit förbi..Man skulle kunna tro att jag var jättebakis i söndags fast så var inte fallet. Det blev ingen utgång för min del i lördags. Vi var ju 18 st tjejer med 18 viljor. Löningshelg och låååånga köer fick mig att tappa lusten. Frågan för söndagen löd ” vilen bästa present man har fått” Från när jag var barn så minns jag ett spel som hette ”tony tricky golf” typ ett labyrintspel. Det blev jag skitglad över. Eller när jag fick en mikrofon och en liten tillhörande högtalare, och stod och sjöng hela julafton för släkten. I vuxen ålder så är det helt klart smycken. Det känns som något man verkligen kan spara och vet var dom kommer ifrån.

 

I måndags var frågan ”vilket hår man skulle vilja ha”. Jag diskuterade det här med Jenny och man fick tydligen inte säga sitt eget. Så det här blir lite svårt, eller egentligen inte dom flesta kändisarna har ju samma frisyrer nu långt och lite lockigt så jag ska nog hitta någon som jag vill likna i håret ( försvinner en stund för att leta ) Här hittade jag en bra bild på Jessica, det här tycker jag är snyggt =)

Igår firade jag och Jimmy 1 år, När jag kom hem stod där 40 rosor och en väldigt mumsig smörgåstårta. Han e så snäll min sambo =)))

FAn, glömde sladden till kameran.. jag som har så fina bilder jag vill visa er =/ jag får ta hem datan idag och fixa det ikväll.. buhuuu
Återkommer med fråga senare.. bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0