Massage

Idag när jag klippt mina lunder så var det dags för mig att få lite massage. Jag har ju problem med mina axlar så massagen brukar vara sådär halvskön på rygg området. Förra gången så gjorde det sjukt ont att vi var tvungna att abryta och byta område. Idag hade jag bestämt mig för att köra på oavsett smärtan. Men mycket skrik och aj aj aj så klarade jag av det. Som belöning fick jag 15 min huvud- och ansiktsmassage. I love it, det är det bästa på hela behandlingen.

Missade typ hela idol idag, gör inte så mycket. Dom här avsnitten som är nu är inte så roliga ändå.

Jimmy har suttit och spelat sitt skit spel sen jag kom hem. Han är okontaktbar och blir sur om man försöker. Så den här kvällen känns det som jag är själv hemma. Så länge han e glad..

I morgon ska jag till sköterskan och mäta blodtrycket igen, jooobbigt...

Undra vad man ska ha på sig på lördag, något riktigt snyggt hoppas jag (såklart). Vad ska ni andra ha på er, så man vet temat lite hihi, eller ska vi köra på temat sjukt heta som vanligt?

Just nu är det inge bra på tv, men jag får väl spinna vidare på nätet ett tag.


Från fjolårets maskerad, bästa festen ever =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0