Fråga

Malin´s fråga idag lyder... Vilka namnförslag har du till dina (kommande) barn?
Under väldigt långtid när jag var liten så ville jag att mitt första barn skulle heta Michelle, oavsett kille eller tjej. Åren har gått och jag har ändrat mig. Just  nu är ju väldigt förtjust i pojknamnet Anton. Tjejnamn har jag inget så där speciellt som lockar just nu.

Idag jobbade jag bara mellan 9-14, på min sista kund som hade ca 5 cm utväxt och sedan blonda filieslingor på längderna som vi gjorde sist. Idag iaf så gick vi mot hösten och beslöt oss för att bli mörka. det blev en sån sjuktsnygg mörk nyans. Nästan så att jag blev sugen på att bli mörk själv. Hem gick jag kl 15 då malin tvingade mig kvar för att färga hennes utväxt. Kul hade vi iaf då vi gick loss med min kamera, om mnalin tillåter så kan jag lägga upp 2 asroliga bilder.. mohahaha, skrattar bara jag tänker på dom hihi. Vad sägs Malin?? Svara på kommentarerna =)

Ikväll ska jag laga mat. Fylld lövbiff med kantarellost emellan. Klyftpotatis och karl johan svampsås. till det tänkte jag göra en härlig sallad... jag vet lite helgmat men jag måste ju passa på när man slutar tidigt plus att en helgdag försvinner ju iom GIRLS NIGHT OUT!! wiiiii =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0