Favvoår?

Dagens fråga var vilket som är ens favvo år. Den här frågan är riktigt klurig och eftersom jag i förtid fick nys om att Jenny någongång skulle fråga den här frågan har jag fått lite tid att tänka. Det är svårt men jag har kommit fram till det bästa. Mitt bästa år hitills i mitt 26 åriga liv är 2008. Vad va det för speciellt med 2008 då? Till att böja med så fick jag mitt radhus såld som vi hade hållt på att renovera i säkert 1 år, så jävla skönt att bli av med det. 2008 tog jag mitt körkort vilket har gjort livet så mycket lättare. Speciellt eftersom detta var det år jag träffade min underbara sambo Jimmy med härliga pojkar. Nu bor vi i upplands väsby och det är ju en bit att åka till o från jobbet kommunalt annars. Det här året så hade jag ju världens 25 års fest också. Vilken jäkla skiva. Det var iaf den bästa fest jag varit på =). Året känns  också bra då firman kommit igång ordentligt och man har lite mera erfarenheter av livet och är därmed lite klokare.. eller?

Nu ska jimmy få färga min utväxt så vi får se hur det går. Man måste ju vara tipp topp i morgon.
Vart tänkte folken vara innan vi träffas på resturangen, ni vet att ni är varmt välkommna till salongen för lite skumpa =)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0